Nieoficjalne i niezależne forum naszej społeczności
Regulamin dotyczący użytkowania forum
1. Forum szkolne jest autorstwem ucznia Publicznego Gimnazjum w Maciejowicach.
2. Forum jest powszechnie wolne oraz równe. Jedynym warunkiem członkostwa jest założenie konta poprzez akceptację niniejszego regulaminu.
3. Tematy zakładane na forum są oglądane i moderowane przez moderatorów przypisanych odpowiednio do poszczególnych działów.
4. Na forum zabronione jest używanie wyrazów wulgarnych oraz zwrotów ośmieszających kogokolwiek i cokolwiek. Konsekwencją złamania tego zakazu jest tymczasowa banicja użytkownika.
5. Zabronione jest dodawanie w podpisach adresów do swoich stron internetowych, adresów e-mail itd. Jedynym zezwoleniem jest podawanie numerów i adresów komunikatorów internetowych. Za jednokrotne złamanie tego punktu przyznawane jest ostrzeżenie, każde następne grozi tymczasową banicją.
6. Moderator ma prawo zmieniać i edytować posty użytkowników, jeśli te są niezgodne z regulaminem. Wszelkie nadużycia ze strony moderatorów proszę zgłaszać do administracji.
7. Zasady wystawiania przez użytkowników pochwał:
a.)Pochwałę wystawiamy użytkownikowi jedynie za sensowną pomoc;
b.)W wyjaśnieniu pochwały (pole "Powód") wpisujemy dokładnie za co użytkownik ją dostał;
c.)W poście nie prosimy nachalnie o plus: gdy autor postu będzie zadowolony z pomocy, sam Wam go wystawi. Teksty typu "proszę o plus" są oczywiście dozwolone.
Ostrzeżenia nigdy nie wygasają. Można je odpracować. W tej sprawie proszę pisać do mnie na PW. Złamanie którejś z wymienionych wyżej zasad grozi ostrzeżeniem dla użytkownika, który zawinił i ewentualnym zdjęciem nadregulaminowych pochwał. Wszelkie nadużycia ze strony moderacji forum w tej kwestii proszę zgłaszać do mnie na PW.
Offline